Chiar dacă aceste fructe nu sunt considerate a fi un superaliment, sunt foarte aproape de fi un superaliment. Oferă atât de multe beneficii pentru sănătate încât este aproape o necesitate să le consumăm! Și faptul că sunt dulci și au un gust foarte bun le face cu atât mai bune! Este nevoie doar de o săptămână în care să mănânci acest fruct acest fruct delicios și corpul tău îți va mulțumi.
Noi iubim tot ce este delicios, hrănitor și bun pentru tine și sănătatea ta! De aceea, dorim să vă împărtășim aceste informații și sperăm că veți încerca să includeți curmalele în alimentația dumneavoastră.
1. Sănătatea oaselor tale se va îmbunătăți.

Potrivit lui Julie Garden-Robinson, Ph.D., LRD, profesor la Universitatea de Stat din Dakota de Nord, curmalele conțin bor, care susține oasele sănătoase. Un alt studiu arată că mineralele precum fosforul, potasiul, calciul și magneziul, care se găsesc în curmale, ne întăresc oasele și luptă împotriva bolilor precum osteoporoza.
2. Sănătatea ta digestivă se va îmbunătăți.

După cum am menționat anterior, curmalele sunt bogate în fibre, iar sistemul nostru digestiv are nevoie de fibre pentru a funcționa corect.
Aportul de fibre previne constipația și te ajută să ai mișcări intestinale regulate. Un studiu publicat în British Journal of Nutrition, a arătat că persoanele care consumă curmale în mod regulat au un sistem digestiv mult mai bine funcțional decât cei care nu o fac.
3. Te ajută să lupți împotriva stresului și a depresiei.

Curmalele conțin vitamina B6, care s-a dovedit că ajută organismul să creeze serotonină și norepinefrină, care îmbunătățesc sănătatea creierului. Serotonina vă reglează starea de spirit, în timp ce norepinefrina luptă împotriva stresului. Mai mult decât atât, acest studiu arată că nivelurile scăzute de B6 sunt legate de depresie.
Cu cât corpul nostru are mai multă vitamina B6, cu atât ne vom simți mai bine, nu numai fizic, ci și mental.
4. Îți oferă un impuls semnificativ de energie.

Curmalele sunt bogate în fibre, potasiu, magneziu, vitamine și antioxidanți, ceea ce le face gustarea perfectă. Ele oferă o explozie de energie de durată datorită zaharurilor precum fructoza și glucoza.
5. Pot preveni bolile de inima.

Un studiu a concluzionat că curmalele reduc nivelul de trigliceride și scad stresul oxidativ, ambii fiind factori de risc pentru boli de inimă și aterogeneză.
În plus, sunt o sursă bogată de potasiu, care, conform studiilor, scade tensiunea arterială și reduce riscul de accident vascular cerebral, precum și alte boli legate de inimă.
6. Curmalele reduc riscul de cancer de colon.

Curmalele ne protejează sistemul digestiv și intestinul de bacteriile dăunătoare, reducând astfel riscul de răspândire în colon. Un studiu, realizat de Departamentul de Științe Alimentare și Nutriționale, a constatat că persoanele care consumă curmale în mod regulat influențează creșterea tipurilor de bacterii bune care ne protejează de creșterea celulelor canceroase la nivelul colonului.
7. Ameliorează simptomele alergiilor sezoniere.

Rinita alergică sezonieră afectează peste 30 de milioane de oameni, dar, din fericire, curmalele au un efect pozitiv asupra acesteia. Un studiu a arătat că curmalele sunt eficiente în scăderea mai multor markeri ai inflamației la pacienții cu rinită alergică sezonieră.
8. Ajută la pierderea în greutate.

Curmalele pot ajuta, de asemenea, la pierderea în greutate. Da, au fibre, iar acest tip de fibre te face să te simți plin pentru o lungă perioadă de timp și previne creșterile de glucoză din sânge.
În plus, curmalele conțin antioxidanți precum antociani, fenolici și carotenoizi. Ele ajută corpul să elimine toxinele, stimulează digestia și măresc metabolismul, ceea ce duce la pierderea în greutate.
Îți plac curmalele? Cât de des le cosnumi? Te-a ajutat acest fruct în alimentația ta? Spune-ne părerea ta în comentarii!













































Nu știam că curmalele au atâtea beneficii! Cred că voi încerca să le adaug în dieta mea zilnică. E interesant cum un simplu fruct poate face atât de mult pentru sănătate.
Articolul m-a făcut curios despre curmale. Mi se pare o idee bună să le consumi zilnic, mai ales că sunt și foarte gustoase. Ce alte fructe ne recomandați să includem în alimentație?
Sunt fan al curmalelor, dar nu știam de impactul lor asupra sănătății. Aș vrea să aflu mai multe despre efectele pe termen lung ale consumului acestora. Poate cineva a avut experiențe interesante?
Mie îmi plac foarte mult curmalele, dar recunosc că nu le consum constant. Oare există vreo contraindicație pentru cei care au probleme cu zahărul?
Chiar m-am gândit recent la cât de importante sunt fructele în dietă și cred că acest articol mi-a întărit convingerea. Curmalele par o alegere excelentă, mai ales pentru gustul lor dulce!
Foarte interesant articolul! Nu mă gândeam la curmale ca la un superaliment, dar acum am toate motivele să le includ în alimentația mea zilnică. Ce alte combinații recomandati pentru a profita de beneficiile lor?
Comentariile sunt închise.